Zon Jongen Meisje

Brabants veiligheidslabel

Op onze school geven we structureel aandacht aan de veiligheid van uw kind(eren) in het verkeer.
Hiervoor hebben we methoden met theoretische en praktische verkeerslessen voor alle groepen.
Ook de provincie Noord-Brabant wil scholen hierin stimuleren. Daarvoor hebben zij het project Brabants Verkeersveiligheidslabel opgezet. Sinds voorjaar 2011 is onze school in het bezit van het Brabants Verkeersveiligheidslabel (BVL). Dit label is een uiterlijke waardering voor de geleverde kwaliteitsverbetering op het gebied van verkeersonderwijs en de verkeersveiligheid in de buurt van de school.
Wij informeren u regelmatig via Beemdenberichten of Ouderportaal over de activiteiten die we doen rondom verkeer.

Meer informatie vindt u op de site van BVL Brabant.